Cp Sourcing øger synligheden
Som det fremgår andetsteds i dette nyhedsbrev har Cp Sourcing en sund forretning.
Ønsket om øget synlighed er derfor ikke et udtryk for, at man mangler kunder. Men derimod først og fremmest et ønske om at styrke samarbejdet med de eksisterende kunder og øvrige samarbejdspartnere.
Derfor har Cp Sourcing opbygget et kvartalsvist nyhedsbrev, der i dag udkommer på dansk, engelsk og kinesisk og udsendes til over 200 samarbejdspartnere.
Dette nyhedsbrev er det andet, der udkommer i alle tre sprogversioner.
Herudover har virksomheden etableret en Facebook-side, hvor nyhedsbreve og andre relevante nyheder kan deles.
Desuden har Cp Sourcing allerede en profil på danske ’Building Supply’ og på LinkedIn, hvor der også løbende kan findes relevante nyheder om virksomheden.
Sammen med hjemmesiden udgør disse forskellige platforme et solidt udgangspunkt for en øget synlighed for Cp Sourcing. Og skulle den øgede synlighed resultere i nye kunder, er de
også meget velkomne.