Lokalt cykelhold fra Salling til Kina med Cp Sourcing i ryggen

I 2015 valgte Cp Sourcing sammen med en række andre lokale virksomheder at indgå sponsoraftale ved etableringen af et nyt lokalt baseret cykelhold under navnet Team ColoQuick.

Cp Sourcing valgte at støtte op om holdet gennem et sponsorat, dels for at bakke op om et lokalt initiativ. Men med sponsoratet håber indehaver Per Veile at markedsføre Cp Sourcing gennem nye veje – og som sponsor bringer holdets cykelruter Cp Sourcing vidt omkring.

Holdet havde stor succes sidste år, hvor et af de unge talenter på holdet blandt andet vandt en etape og ungdomstrøjen i løbet Post Danmark Rundt.

Per Veile har spændt fulgt holdets præstationer tæt og glæder sig over, at CULT er kommet med som navnesponsor. Cp Sourcing er derfor også med-sponsor i 2016, hvor holdet kører under navnet Team ColoQuick-CULT.

Cp Sourcings sponsorlogo på tour med ubetalelig eksponering

Sidste nyt fra Cp Sourcings sponsoreventyr i cykelsporten er, at holdet i denne uge drager 3 uger til Kina, hvor de skal deltage i løbet Tour of China.

Touren i Kina er ikke så alment kendt udenfor cykelkredse herhjemme, men er Kinas svar på Tour de France. Rytterne kommer på en hård udfordring, men uanset hvordan de klarer sig i løbet,
er det for Cp Sourcing som sponsor en fantastisk mulighed for at få ekstra omtale.

Med virksomhedens logo på rytternes trøjer i Tour of China, får Cp Sourcing mulighed for en massiv eksponering. Organisationen bag Tour of China oplyser, at der er omfattende pressedækning af touren, som derfor når ud til over 1 milliard mennesker.

Det er jo helt vildt! Vi gentager den lige:

1 milliard – altså 1.000.000.000 – mennesker!

Cp Sourcing følger Tour of China de sidste 2 dage

Cp Sourcing ønsker at overvære en del af løbet og har valgt at følge de sidste 2 etaper.

Her håber man selvfølgelig at se alle ryttere fra Team Coloquick-CULT komme i mål, velvidende at løbet er ekstremt hårdt og kan sammenlignes med Tour de France.